Subject: FW: Sõru sadama ladestamise ala 2 vertikaal
From: "Andres Aasna" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:35:14 +0300

Tere!

Palun registreerida see tööülesanne minule ning siduda see järgneva
varasema tööülesandega:

Reg.kpv

05.05.2025

Viit

7.1-2/25/5878-2

From: Ivo Väli <[email-masked]>
Sent: Friday, May 23, 2025 12:04 PM
To: Andres Aasna <[email-masked]>
Subject: RE: Sõru sadama ladestamise ala 2 vertikaal

Tere.

Viisin täiendused sisse.

Parimat

Lugupidamisega

IVO VÄLI
taristuhalduse spetsialist

 <https://saarteliinid.ee/> AS Saarte Liinid

Rohu tn 5, 93819 Kuressaare

telefon: +372 5340 7271
[email-masked]

From: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 19, 2025 1:45 PM
To: Ivo Väli <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sõru sadama ladestamise ala 2 vertikaal

TÄHELEPANU! - See e-kiri on saadetud isiku poolt väljastpoolt teie
organisatsiooni. Olge ettevaatlik linkidele klõpsamisel, manuste avamisel
või edasiste toimingute tegemisel enne selle ehtsuse kinnitamist.

Tere!

Anname tagasisidet saadetud joonisele. Palume täiendada joonist arvestades
järgnevaga.

1.	Vertikaaljoonisele lisada olemasoleva riigitee truubi andmed
(läbimõõt, truubi põhja kõrgused).
2.	Joonisel näidata ladestusalale juurdepääsu(teed), st ladustatava
materjali veoteed. Kuna see peaks toimima üle kraavi (mitte riigitee
kaudu), siis tuleb projekteerida ka truup. Truup võib olla ka ajutine,
kuid sel juhul tuleb kirjeldada seletuskirjas või lisada seletus
joonisele, et see likvideeritakse peale tööde lõppu.
3.	Seletuskirjas või märkusena joonisel kirjeldada, et peale
ladestamistööde lõpetamist tuleb kraav alates riigitee truubist kuni
eesvooluni puhastada, et oleks tagatud sademevee ärajuhtimine. Joonisel
näidata projekteeritud kraavi kõrgusarvud (peab olema tagatud vee äravool
mereni).
4.	Riigitee serva tekkiv nõva planeerida nii, et oleks tagatud vee
äravool olemasoleva kraavi suunas (variant nr 1) või lahendatakse
sademevee äravool Kooli kinnistu piirile projekteeritava kraavi kaudu
(variant nr 2). Vaata joonist 1. Näidata projekteeritud lahenduse
kõrgusarvud joonisel.

Joonis 1

Täpsustavate küsimuste korral palun pöörduda alltoodud kontaktidel.
Täiendatud joonis palun saata aadressil  [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

From: Ivo Väli <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, May 16, 2025 11:07 AM
To: Andres Aasna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sõru sadama ladestamise ala 2 vertikaal

Tere.

Saadan eelkooskõlastamiseks Sõru sadama ladestamise ala 2
vertikaalplaneerimise plaani.

Lugupidamisega

IVO VÄLI
taristuhalduse spetsialist

<https://protect.checkpoint.com/v2/r02/___https:/saarteliinid.ee/___.Y3AxZ
TpzYWFydGVsaWluaWRhczpjOm86MjZjNTRmOGRjNzkxNjVlOTQ3ZWNiODBkZjZmYWFkZDY6Nzo
zNWM5Ojg1ZWVjYjYzNDRkYTA4OWRjOWY1YWU1YWY0YWExMGJmNzJhMjQ2ZDBjZThlMTQ1YmY0O
WY4NmM4YjEwODg0NDQ6aDpUOk4> AS Saarte Liinid

Rohu tn 5, 93819 Kuressaare

telefon: +372 5340 7271
[email-masked]